Warranty Terms & Conditions
Aktualizováno 14. listopadu 2023
Ve společnosti LOST MARY se snažíme nabízet prémiové výrobky e-cigaret, které odpovídají očekáváním našich zákazníků. Ve vzácných případech se však může stát, že naše výrobky nebudou fungovat tak, jak jsme očekávali, a to v důsledku okolností, které nemůžeme ovlivnit.
Chápeme, že je důležité zajistit spokojenost zákazníků a nabízet spolehlivou záruku. Přečtěte si prosím následující záruční podmínky pro naše výrobky.
1. Jednorázové e-cigarety (zařízení):
* Záruční doba: Nabízíme záruku 12 měsíců od data výroby.
* Pokrytí: Pokud se u vašeho jednorázového vape zařízení vyskytne v záruční době jakákoli výrobní vada nebo porucha, poskytneme vám bezplatnou výměnu.
2. Pod systém (zařízení, pody):
* Záruční doba: * Záruka na pody (Pody) je poskytována na dobu určitou: Poskytujeme záruku 12 měsíců od data dodání nebo původního maloobchodního nákupu.
* Pokrytí: * V případě, že se jedná o zařízení, které je v provozu, je možné použít i jiné zařízení: Pokud se v záruční době u vašeho zařízení pod systém vyskytne výrobní vada nebo porucha, poskytneme vám náhradu zdarma.
3. Příslušenství (nabíječky, kabely atd.):
* Záruční doba: Pouze v případě problémů zjištěných při převzetí zboží.
4. Spotřební materiál (e-liquid):
* Záruka: Neuplatňuje se. Záruční reklamace týkající se e-liquidu budou uznány pouze v případě problémů zjištěných při převzetí zboží.
Další informace:
# Záruční podmínky zahrnují pouze možnost výměny.
# Vezměte prosím na vědomí, že degradace chuti po šesti měsících od data výroby a úplná spotřeba e-liquidu nejsou považovány za problémy s kvalitou výrobku.
# Nedostatek potahů: Problém s nedostatkem potahů se může u jednotlivých osob lišit, protože může být ovlivněn faktory, jako je síla potahu, odpor při potahování, výkon baterie, okolní počasí a okolní teplota. Naše laboratorní údaje vycházejí z počtu potahů za sekundu. Delší potahování po dobu 3-4 sekund a více může způsobit nedostatečnou produkci páry. Upozorňujeme, že nedostatek potahů není považován za závadu výrobku, na kterou se vztahuje záruka.
# Model náhrady: V případě záruční reklamace poskytneme náhradu stejného modelu nebo se zákazníky vyjednáme nabídku jiných modelů stejné hodnoty.
# Chutě během poprodejního servisu: Zákazníci mají právo zvolit si preferované příchutě během poprodejního procesu. Pokud však zadaná příchuť není skladem, vybereme jako náhradu náhodné příchutě.
# Dostupnost poprodejního servisu: Nákupní a poprodejní servis bude dostupný pouze v původní zemi nákupu.
# Záruční krytí je nepřenosné a vztahuje se pouze na výrobky zakoupené přímo od společnosti LOST MARY nebo autorizovaných prodejců.
Tato omezená záruka se nevztahuje zejména na:
1. Poškození nebo náklady vzniklé v důsledku úprav, změn, oprav nebo služeb provedených jinými osobami nebo společnostmi než společností LOST MARY.
2. Poškození způsobené fyzickým poškozením nebo nesprávným používáním výrobku, včetně nesprávné obsluhy v rozporu s poskytnutými pokyny k výrobku.
3. Na spotřební díly, včetně e-liquidu, se tato záruka nevztahuje.
4. Poškození způsobené nepředvídatelnými přírodními katastrofami, jako jsou povodně, požáry, zemětřesení nebo jiné vnější síly, které nemůžeme ovlivnit.
5. Poškození způsobené vlhkostí, včetně kapalin, jako je voda, déšť, extrémní vlhkost, silné pocení, sycené nápoje a další, nebo jakýmikoli podobnými podmínkami prostředí, jako jsou extrémní teploty, změny nadmořské výšky, potraviny, nečistoty, písek nebo jiné látky.
6. Poškození způsobené používáním nekompatibilních produktů, které nejsou doporučeny nebo schváleny pro použití s našimi zařízeními.
7. Kosmetická poškození vzniklá běžným opotřebením, včetně škrábanců, promáčklin nebo poškozených kovových či plastových součástí.
8. Jakékoli zařízení, které není originální nebo nebylo zakoupeno u autorizovaného prodejce.
9. Reklamace, které nebyly uplatněny původním kupujícím nebo bez řádného dokladu o koupi.
10. Záruka na výrobky, které nebyly reklamovány v zemi původního nákupu.
11. Reklamace na výrobky, které nejsou vadné a nevykazují žádné výrobní nebo výkonnostní problémy.
12. Incidenty, u nichž chybí dostatečné důkazy pro podporu záruční reklamace.
Vezměte prosím na vědomí, že tento seznam není vyčerpávající a že se na něj mohou vztahovat další omezení a výjimky na základě konkrétních podmínek dodaných se zakoupeným produktem.
Záruční postup
Pro zahájení reklamace je zákazník povinen vyplnit poskytnutý formulář pro reklamaci a odeslat jej se všemi potřebnými informacemi a podklady. Náš tým podpory společnosti LOST MARY reklamaci přezkoumá a odpoví na ni do 3 pracovních dnů. Upozorňujeme, že během svátků nebo za výjimečných okolností může dojít k mírnému zpoždění reakce.
Jakmile bude reklamace potvrzena týmem podpory společnosti LOST MARY, bude bezplatně zajištěna výměna. Na proces výměny si prosím vyhraďte až 30 pracovních dnů. Upozorňujeme však, že nepředvídané problémy v dodavatelském řetězci nebo jiné okolnosti, které společnost LOST MARY nemůže ovlivnit, mohou mít za následek delší dobu vyřízení.
Pro účely zajištění doručení může společnost LOST MARY a její autorizovaní partneři vyžadovat jména, adresy a telefonní čísla zákazníků. Ujišťujeme vás, že se snažíme minimalizovat přenos osobních údajů a zachovávat přísnou důvěrnost osobních údajů našich uživatelů.
Společnost LOST MARY si vyhrazuje právo ukončit nebo změnit podmínky této omezené záruky podle vlastního uvážení a bez předchozího upozornění. Nejnovější verze bude uvedena na oficiálních webových stránkách společnosti LOST MARY.